štvrtok 24. decembra 2015

Predvianočný denník [Vianoce 2015]

Už od samého začiatku tohto blogu je pre mňa zvykom podeliť sa s vami o moje predvianočné dni. Ani tento rok nebude výnimka a opäť s vami budem zdieľať toto veselé obdobie. Keďže ale nemám rada necelé týždne, tak namiesto jedného sú to skoro dva, vezmite si teda kakao a užite si článok.

PONDELOK
Zobudila som sa dosť skoro, o štvrť na päť a ďalej už som nezaspala. Toto skoré vstávanie ma nakoplo  a čakala som produktívny deň. Bola som motivovaná a jednoducho som cítila, že toto bude skvelý deň!  V škole už sme mali pomerne pokoj a tak mi táto povinnosť rýchlo utiekla. Končila som aj pomerne skoro, čo mi pridalo na dobrej nálade. Večer sme išli na malý nákup darčekov a potom som robila cesto na medovníky.


UTOROK
Aj v utorok som sa zobudila dosť skoro, ani neviem ako. Také normálne ráno. Na fyzike sme si púšťali THE BIG BANG THEORY a trochu si rozoberali tie fyzikálne veci o ktorých tam hovorili. Myslím, že takto by som tú fyziku zvládala lepšie. Na telesnej sme išli na bowling a bolo to úplne super! Síce mi to zo začiatku nešlo, a ani neskôr to nebola žiadna hitparáda, ale zabavili sme sa riadne a o to išlo. Po škole som skočila kúpiť nejaké vianočné darčeky, bohužiaľ som nebola úplne úspešná. Po návrate domov som si urobila kávu a vyrábala bomby do kúpeľa. Na stredu som sa musela trochu učiť, takže som sa vrhla aj na to. Večer sme vyrazili na Harfu kúpiť zopár darčekov, ja som kúpila ponožky a čaje. Potom sme sa presunuli do Ikei, kde prekvapivo nebolo toľko ľudí ako som čakala. Kúpila som hrnčeky a nejaké ďalšie blbosti.


STREDA
Keďže som už v utorok vyriešila všetky nákupy, tak som mala v stredu pokoj a mohla sa učiť. S tým učením to až tak nedopadlo, ale niečo som predsa len urobila. 


ŠTVRTOK
Štvrtok bol celkom náročný deň. Mala som dlho školu a potom na mňa čakala kopa vianočných povinností. Vo štvrtok máme štyri hodiny, pauzu a ďalšie štyri hodiny, takže som si cez obednú prestávku išla kúpiť obed a praclíky na pečenie. Okrem toho, že to bol pomerne dlhý deň to bol aj relatívne pohodový deň. Po škole som sa ponáhľala domov, aby som všetko stihla. Plánovala som vyrábať a baliť darčeky, pozerať film, piecť a upratovať. V piatok sme mali mať triednu besiedku a tak bolo treba niečo napiecť, rozhodla som sa pre medovníky a vanilkové rožky.  Okrem toho som ešte vyrábala nejaké darčeky.


PIATOK
Posledný deň v škole pred vianočnými prázdninami prebehol výborne. Náš rozvrh bol šialený a nejaký začarovaný, pretože sme mali mať triednu besiedku a celý týždeň sa nám to neukázalo v rozvrhu a nesedeli hodiny. Nakoniec to dopadlo dobre a učili sme sa len 4 hodiny, no teda „učili“. Na angličtine sme sa pozerali na Love actually a na dejepise sme pozerali dokument. Zvyšné tri hodiny sme besiedkovali. Urobili sme si príjemnú atmosféru, zapálili sviečku, prskavky, na stole bola vianočná hviezda a veľa jedla. Rozdali sme si darčeky, jedli, púšťali si pesničky a domov odchádzali veselí. V piatok ma čakal ešte posledný balet v tomto semestri a celkom som sa naňho tešila. Nakoniec sa ukázalo, že nebudeme tancovať na našu normálnu hudbu, ale na vianočné skladby. Vyzeralo to asi tak, že som sa vôbec nesústredila a spievala si :D. Po balete som dala našej trénerke hrnček, ktorý som vyrábala a bola veľmi potešená, tým pádom teda aj ja, a ako!



SOBOTA
Na sobotu som sa dlho tešila a týždne dopredu pripravovala. Mali sme totiž v pláne výlet do Drážďan a keďže som rodinný plánovač, tak som dostala za úlohu, no, to naplánovať. Plánovanie je jedna z mála vecí, v ktorých som ozajstný perfekcionista a keďže náš rozvrh týždeň pred tým obsahoval plus mínus 7 odpadnutých hodín, bolo o zábavu postarané, tak napríklad cez suplovanú matiku som gúglila, kde majú najlacnejšie pohonné hmoty. Svojho detailne naplánovaného výletu som sa dočkala a aj napriek hodinovému časovému sklzu sme dorazili ešte pred otváračkou. Na radu do Primarku (nepochopím fakt nie!) sme sa vykašlali a hľadali sme záchody prechádzali sa po nákupnom centre. Po oficiálnom otvorení sme nabehli do Primarku a asi o dve hodiny sme vyšli obťažkaní dvomi veľkými taškami, ale zato o 128 eur ľahší. Ďalšiu hodinu sme strávili v obchode Idee, kde sa každý kreativec odviaže. Mínus 38 eur, cink cink. Po nákupnej horúčke sme sa išli schladiť von na vianočné trhy, bohužiaľ vonku nebola dostatočná zima. Na mojom zozname boli tri vianočné trhy, stihli sme síce len dva, ale aj napriek tomu, to bol poriadny zážitok. Konkrétne sme sa boli pozrieť na trhy Striezelmarkt a Winterlichter. Striezelmarkt bol neskutočný! Kopec stánkov, ľudí, jedla, atrakcií, jednoducho wau. Winterlichter sa nachádza hneď vedľa Centrum Galerie a nebolo to bohvie čo, ale zasýtila som svoj hladný žalúdok waflami. Potom sme sa presunuli na ďalšie nákupné šialenstvo, kedy sme nakupovali jedlo a podobné veci, lebo 800 gramová Nutella za 2.50!!! To sa neodmieta! No a ku konca dňa už len cesta domov a zastávka v McDonalde.




NEDEĽA
Na nedeľu bolo v pláne ďalšie nakupovanie. S D. sme boli dohodnuté, že pôjdeme loviť posledné vianočné darčeky. Musím sa priznať, že ja som nič nezohnala, zato D. nakúpila všetky, takže ja som musela zháňať darčeky ešte v pondelok. Aj napriek nulovému úspechu som bola ku koncu nakupovania úplne vyčerpaná. Neviem či nedeľa úplne stojí za reč, pretože sa toho zas tak veľa nedialo, takže asi preskočíme na pondelok.


PONDELOK
Čarovne sme sa v čase presunuli na pondelok a asi som si úplne nepomohla, keďže ani pondelok nebol nejako zvlášť zaujímavý deň. Skorého vstávania bude a bolo dosť, tak som si dopriala výdatný spánok do jednej. Ani neviem aký je môj rekord, hádam, že niečo okolo pol tretej. Zvyšný čas som využila na nakupovanie darčekov a ich balenie. Musím sa priznať, že som nemala v tomto ohľade úplne dobrý deň. Večer, ako už tradične, som piekla cukroví.



UTOROK
Pondelkové vyspávanie vystriedalo utorkové vstávanie. Najprv sme boli kúpiť ingrediencie na štedrovečernú večeru a potom sme sa vybrali na lov stromčeka. Tento rok sme sa dohodli, že nebudeme kupovať v kvetináči, pretože nám vždy aj tak zvädne. L Vždy chodíme do Hornbachu, ale myslím, že budúci rok si to namierime do Ikei. Vybrali sme nejakú jedličku, ktorá je krásne zelená a košatá. Nebolo by to správne kupovanie stromčeka bez horkej čokoláda, takže bola aj tá. Ďalej nás čakal ešte jedna darčeková zastávka. Po návrate domov sme sa s ocinom pustili do práce, on maľoval a ja som piekla. Už mi zostávalo len niekoľko lineckých a potom už len zdobenie. Tým by som uzavrela utorok.


STREDA

Streda priniesla opäť vstávanie, no veď nevadí. Ráno som musela vyriešiť vinted a upratala som si izbu. Okolo obeda som sa vydala na poštu, kde som sa mala neskôr stretnúť s D. Behom čakania sa mi stala celkom divná vec. Sedela som na lavičke a zrazu vidím, ako sa ku mne blíži akási zvláštna pani, povedala mi, aby som jej dala ľavú ruku, ja som nevedela čo povedať a tak som jej podala ruku. Začala mi čítať z dlane budúcnosť, vraj sa dožijem 97 rokov a budem mať 3 deti, potom mi dala vybrať päť kariet, z ktorých mi vyveštila čo ma čaká v roku 2016 a ďalej, nakoniec chcela, aby som jej dala peniaze, to ma celkom prebralo, vravela som si, že som sa predsa nedožadovala jej vešteckých služieb, ale tak keď sú tie Vianoce... Aby to nebolo také jednoduché, mala som jej dať 4 mince/bankovky- za každú končatinu, potom chcela ešte niečo moje, to už som naozaj odmietla a odchádzala s tým, že mi zaželala, aby sa mi splnili moje sny atď. Ak by to bolo vo filme, bola by to jednoznačne pozitívna postava, ale v realite skôr divná skúsenosť. O chvíľu prišla D. a odobrali sme sa do Starbucksu, kde sme si chceli dať darčeky. Bohužiaľ tam nemali stromček, ale bolo tam veľmi príjemne. Od D. som dostala balíček „pre každú príležitosť“, ktorý je úplne super. Ďalej sme mali v pláne prechádzku po meste, ktorú sme si, myslím, tiež užili. Deň som zakončila zdobením stromčeka a pozeraním Lásky nebeskej. 



Týmto článkom by som vám chcela zároveň zaželať Veselé Vianoce, prežite ich v pokoji, užite si ich a trávte čas s blízkymi.
:)

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥