streda 2. decembra 2015

November [random]


Občas trochu premýšľam nad výpovednou hodnotou týchto článkov. Majú nejakú? Prezriete si fotky napíšete nejaký super komentár a zasa môj blog zatvoríte.. 

Na prvej fotke môžete vidieť ešte jednu Halloweensku fotku a moje prudkoprofesionálne hrátky s ostrením. 


Definitívne som sa rozhodla, že nebudem kupovať kozmetiku testovanú na zvieratách a počula som, že Essence netestuje. O pár dní som Googlila a zistila som, že Cosnova (Essence a Catrice) testuje, nie finálne produkty, ale zložky áno. Takže som žiadnemu dobru nepomohla. Ale kauf to bol, to sa musí nechať, pretože som sa bola opäť pozrieť na výpredaji kupkosmetiku.cz.


Myška. Áno. Je zlatá. 


Po niekoľkých rokoch mám nový Tangle Teezer a že už som ho potrebovala! Divím sa, ako som sa mohla s tým starým česať. Nový som si vybrala čierny Elite a som s ním zatiaľ spokojná. 


Keď som nemala poobede učenia nad hlavu, tak ma popadla kreatívna nálada a vytvorila som takýto vešiačik (?) na fotky. Najviac som pyšná na to, že sa mi podarilo zatĺcť klinec.


Dosť som fotila na instagram (@magnifique_czsk) a s výsledkami som dosť spokojná. Toto je vlastne len také malé behind the scenes.


Mamina sa dala na nejaký detox a varila dosť bez mäsa, takže som sa dobre napapkala aj ja. Toto (kind of) rizoto vám môžem len odporúčiť, mňam. Rizoto sa skladá z ryže (prekvapivo), repy, tajomnej zeleniny a syra.


Keď sú v M&S potraviny v akcii, tak si musíte niečo kúpiť. A jogurty majú výborné mojimi favoritmi sú vanilkový a zázvorový s medom.


Nie vždy večeriam niečo teplé a niekedy mám chuť napríklad na panini a aby to nebola taká nuda, tak si k tomu robím dúhu zo zeleniny. Tadá.


Okrem ovsenej kaše patrí medzi moje obľúbené raňajky biely jogurt so škoricou a musli. 


Aj napriek otrasnej kvalite som vám sem musela dať túto fotku. Prečo? Pretože ak máte radi chipsy a iné slané pochutiny, tak si skúste kúpiť tieto pop corners, ktoré chutia fakt dobre a navyše zo zloženia sa vám nezatočí hlava ako z iných podobných snackov. A druhý dôvod prečo tu straší táto fotka je, že som bola na Hunger games! K lístkom sme s D. dostali práve pop corners, inak by som si ich sama nekúpila. Čo sa HG týka, tak to bola bomba. Prvá časť Drozdajky ma nijako extra nenadchla, pretože rozdelením sme v prvej časti prišli takmer o všetku akciu, no v druhej časti o akčnosť nebola núdza. 


Na prvú adventnú nedeľu som sa pustila do zdobenia izby. Tento rok som sa snažila farby ladiť viac pastelovo, ale nie je to také jednoduché :D. Každopádne s čím sa vám chcem pochváliť je môj adventný kalendár vytvorený z korkovej nástenky a čokoládových bonbónov Lindt. Pravda, aj napriek tomu, že je to diy, tak to nebol najlacnejší projekt, ale aspoň budem mať každý deň nebíčko v papuľke (o.m.k).


Na záver random OOTD (už ani neviem ako sa to robí). Sveter mám z Takka, sukňa je zo sekáču, pôvodne z M&S a pôvodne veľkosť 40, zmenšená na 32 a ak by ste chceli vedieť, stála ma euro 1.50, na záver podkolienky z Tezenisu. 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥