pondelok 23. novembra 2015

Existenčná kríza?


Už dávnejšie som sa v komentároch dočítala, že pravdepodobne trpím existenčnou krízou. Je normálne v 15 trpieť existenčnou krízou? Asi nie. Čo to je vôbec existenčná kríza? Na renomovanom a dôveryhodnom webe časpreženy.sk, som sa dočítala, že zjednodušene ide o niečo ako krízu stredného veku a ľudia ňou trpia okolo 30 rokov.

Počas štúdia psychológie sa dozvedám veľmi zaujímavé veci, ako napríklad to, že charakter sa najviac formuje v dvoch obdobiach- okolo 2 až 3 rokov a potom v puberte, kedy sa aj vytvára vaša identita. A s tým mám očividný problém. S tým hľadaním (a nájdením) sa, stále mám pocit, že nezapadám do žiadnej kategórie ľudí a, že sa vôbec neorientujem vo svojom vnútre. A to ma občas privádza k ľahkému šialenstvu, tá stratenosť. 

Verím ale, že tieto stavy nezažívam sama a tak sa chyťme za ruky a buďme stratení. Stratené existencie, ktoré nevedia kam mieria, ale idú si za tým. Nevieme čo vlastne robíme. Nevieme čo chceme. Vieme vôbec niečo? To nikto nevie. 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥