pondelok 28. decembra 2015

what i got for christmas [Vianoce 2015]


Po záplave what i got for Christmas článkov a videí som si povedala, že nebude tak od veci, ak sa s vami podelím aj ja o svoje darčeky. Vopred chcem ale povedať, že sa nechcem chvastať, ďalej už to nechcem rozoberať.


Začnem darčekmi, ktoré som dostala u nás doma. Rodičia mi pod stromček nadelili podložku na cvičenie, ktorá je zatiaľ skvelá, obraz, kuchársku knihu s množstvom skvelých vege receptov a aby som mala motiváciu si variť, tak aj obedár v štýlovej termo taške. Na mojom liste Ježiškovi sa objavila sukňa na balet, ktorú som naozaj našla pod stromčekom a k nej aj pančuchy. Dlho som si želala bralette podprsenku a Ježiško zrejme usúdil, že spodného prádla tak či tak nie je dosť, našla som si aj učebnicu a pracovný zošit na francúzštinu, čo je niečo čo už som potrebovala, a poslednou vecou, ktorú som dostala je bluetooth repráčik Philips.


Od babky a deda číslo jeden (:D) som dostala sadu Nivea a náušnice. Od tety a (future) strýka som zasa dostala krásne tričko s baletným motívom a roztomilú termosku. A prababka mi nadelila sviečku, ktorú vyrobila.


U babky a deda číslo dva som dostala bodkované návliečky s nápisom never stop dreaming, z ktorých mám veľkú radosť, pretože som chcela biele návliečky, silonky, hrnček a kopec Gogo&Lucy odznáčikov.


Posledné miesto, kde sme si boli vyzdvihnúť darčeky bolo u krstnej a krstného. Dostala som plátenú tašku s parížskym motívom, power banku, ku ktorej som dostala kábel a adaptér a nakoniec Gogovu knihu, ktorá je podľa mňa najlepšia od našich cz&sk youtuberov (aj keď si stále myslím, že by sa youtuberi nemuseli hrabať všade) a je vidno, že si na nej dal záležať.

Tak a to boli moje Vianoce, čo sa darčekov týka. Mrzí ma, že už sú za nami a zasa musíme rok čakať. Čo ste pod stromčekom našli vy?

4 komentáre :

  1. Krásné dárky! Obraz a podprsenky jsou opravdu úžasné! Hned bych je brala také. :) Jinak i mě mrzí, že už jsou Vánoce za námi. Vždycky to uteče hrozně rychle. :/ A pod stromečkem jsem našla župan, bačkůrky, hrneček, kosmetiku a nějaké drobnosti. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa to vždy mrzí, človek sa na to dlho pripravuje a potom sú Vianoce hneď preč :/

      Odstrániť
  2. Skvelé darčeky. Polovicu z nich by som ti hneď aj uchmatla, pretože po podložke na cvičenie, tomto štýle podprseniek, kuchárke ... už dlho túžim :) ♥

    Zároveň by som ťa chcela srdečne pozvať ku mne na GIVEAWAY v ktorej si môžeš zasúťažiť aj o voňavé produkty značky Yves Rochcer ♥

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥