sobota 16. januára 2016

DECEMBER [life in pictures]


Aj napriek tomu, že som väčšinu fotiek zverejnila už vrámci Blogmas, stále mi ich kopec leží v počítači a tak som si povedala, že by som sa s vami o ne podelila.
Táto fotka pochádza z doby, kedy som si išla zdobiť stromček, nečakane. Tento rok som vsadila na ružové ozdoby z Lidlu, keď sme boli na trhoch, tak som si kúpila aj malého vojačika a tak mi napadlo, že si z toho urobím takú tradíciu.


S D. sme v decembri podnikli niekoľko výletov do mesta.


A takto vyzeral náš Mikuláš, všimnite si prosím najmä zeler a zemiak. Inak som si tam našla napríklad aj ovocné džúse, ktoré boli oba výborné.


Vždy keď dojem kinder vajíčko, tak dostane plastové vajíčko zvnútra Nellynka a hraje sa s ním pokým nedostane dobrotku, ktorá je vnútri. diy hračka pre psov. 


Taká viacmenej random fotka nášho nákupu z Nemecka.


Ani neviem, či som sa vám pochválila s vianočným želaním od Mark Distri, bolo to veľmi príjemné prekvapenie!


S D. sme si 23.12. boli predať darčeky a usadili sme sa v príjemnom Starbucks, ktorý bol skoro prázdny! Červený hrnček musí byť.


A tu je fotka môjho darčeka- plyšový jednorožec, sprchový gél Frozen a obálky s drobnosťami, ktoré mám otvoriť vždy v určitú chvíľu.


Stromček na Staromáku sa mi tento rok príliš nepáčil, ale ostatne to ani roky pred tým. Každopádne celková téma sa mi páčila.




Aký bol váš december? 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥