piatok 29. januára 2016

Kam patrím?


Rozmýšľali ste niekedy nad tým, kam vlastne patríte? Kde je vaše miesto? A cítili sa stratení, pretože ste si nevedeli odpovedať?

Včera sme mali v škole rôzne prednášky, ja som sa zamerala najmä na menšiny a z jednej z prednášok som si odniesla veľké múdro- nezáleží na tom kam patríte. Nie že by sa mi vďaka tomuto poznatku v hlave zázračne rozjasnilo, ale určitý vplyv to malo. Zaleží totiž viac na tom, čo máte vnútri, čo môžete svetu dať a kto ste. Kto ste som si nechala až na koniec, pretože ani na túto otázku nepoznám odpoveď. Žiaľ. Neustále sa snažím zistiť kto som zistením kam patrím. Nahováram si, že jedno mi pomôže k druhému. Lenže čo ak mi žiadna škatuľka do ktorej sa chcem silou mocou zaradiť nesedí? Znamená to, že nikam nepatrím a teda aj, že neviem kto som, že som nikto? 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥