streda 17. februára 2016

What I got for my 16th birthday


Štatisticky sú články o veciach, ktoré dostanete/kúpite si jedny z najpopulárnejšich a aj napriek vnútornému boju napísať alebo nenapísať, ho tu nakoniec aj máte.


Ako už som písala, dievčatá v škole ma prekvapili darčekmi a od T. som dostala voodoo bábiku, ktorá by mala lapať stres, a balzam na pery z M&S, čo ma veľmi potešilo bolo, že nie je testovaný na zvieratách.



Od D. som dostala najväčší a najúžasnejší darček! D. nastavila laťku vysoko a neviem ako ju s darčekom pre ňu prekonám. V balíčku som našla detské šampanské Vieletta (:D), korunku a žezlo, pretože sweet sixteen a musím kralovať. Ďalej sa tam ukrývalo tričko zo Zootu 100% přírodní /kozy/, ktoré v mojom prípade bude dosť ironické, penu do kúpeľa, ktorá vonia po kvetu bavlníka, takže jemne a čisto. Veľmi zaujímavou vecou sú ružové krajkové nohavičky, pretože mi nedávno mamina vyčítala, že tie moje z Primarku neodpovedajú môjmu veku (neviem čo sa jej nepáči na ľadových medveďoch), D. sa hneď chopila príležitosti a podarovala mi niečo viac age-appropriate.  Poslednou vecou je poník, ku ktorému sa tiež viaže príbeh, na konci školského roka som dala nášmu kamarátovi Pinkie Pie a D. Rarity a tak mi to oplatila týmto poníkom, no nie je to dlhá story, ale verte tomu, že má zmysel. :D


Tretí darček je opäť od kamarátky zo školy, tentoraz J. Dostala som od nej body mist z Avonu, ktorý je ružový a má v sebe trblietky (!!) a sviečku, ktorá vonia po pomarančoch.


Presuniem sa k darčekom od rodičov. Dostala som druhý prívesok na môj Pandora náramok, je v tvare srdiečka a uprostred má fialový kamienok, tento prívesok symbolizuje mesiac Február. Druhým darčekom je krájač na jablká, pretože mám jablká rada, ale som vždy lenivá si ho krájať, takže si väčšinou dám banán, teraz už je tento môj problém vyriešený a ja môžem papať jablká. 

4 komentáre :

♥ Ďakujem za váš komentár ♥