pondelok 29. februára 2016

Ako má byť človek bezstarostný?


Ako môže byť človek bezstarostný, keď sa okolo deje toľko hrozných vecí. Alebo nad čím sa dnešní teenageri zamýšľajú. No naozaj, často keď sedím v električke a vidím svet za oknom, napadá mi, ako si vlastne môžeme dovoliť byť šťastní a nezaujímať sa o svoje okolie. A potom sa cítim previnilo. 

Existujú desiatky, ba stovky a tisíce akútnych problémov, ktoré hýbu svetom a čo riešime my? Aký telefón si kúpiť, aby som išla s davom, kúpim si čierne tričko alebo šedé tričko. Ale sú ľudia, ktorí si nemôžu vybrať a to ľudia sú ešte tá kategória, ktorá ma menej trápi. Čo naša planéta a zvieratá? Tí sa nemôžu brániť. 

A tak mi je väčšinou na nič a moja duša je rozdelená na ešte viac kúskov, pretože neviem, či mám byť veľký aktivista alebo si užívať vlastný život, pokým nejaký mám. 


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥