sobota 7. mája 2016

darček ku dňu matiek [diy]


Už zajtra je deň matiek, deň kedy dáme najavo lásku svojej mame. Ľudia sa oháňajú tým, že láska sa má dokazovať častejšie ako len raz do roka, ale ja to vidím inak. Deň matiek je skôr symbolika, ak dávate svojej mame lásku najavo každý každučký deň, fajn nič sa teda nemení, ja to však nerobím, preto je pre mňa deň matiek príležitosť ako to aspoň trochu napraviť. V dnešnom článku vám ukážem jeden lastminute darček, ktorý je jednoduchý a nebude vás stáť takmer nič. 

Často si kupujem instantné ovsené kaše a tak ma jedného dňa napadlo, že by nebolo od veci si podobné kaše pripraviť doma. Navyše s nadchádzajúcim dňom matiek mi to prišlo ako dobrý tip na darček. Darček vhodný pre mamičky, ktoré majú rady sladké, zdravé alebo raňajky, môj bonusový tip je pripraviť balíček s raňajkovou tématikou (kniha, čaj, hrnček, kaša,...). 

Budete teda potrebovať: ovsené vločky, sušené ovocie, orechy, čokoládu, chia semienka, čokoľvek len budete chcieť. Môžete si vytvoriť vlastnú verziu obľúbenej kaše alebo experimentovať. Vločky s orechmi trochu rozmeliete, čím si vytvoríte základ kaše a ďalej už pridávate vlastné ingrediencie. Pre inšpiráciu ja som vytvorila kokosovo-čokoládovú, čokoládovú a brusnicovú s chia semienkami. Ak sa vám páčia kaše mixit, tak si môžte vytvoriť podobný obal z obalu od chipsov (Pringles), ktorý oblepíte baliacim papierom. 



Dúfam, že sa vám článok páčil a nápad využijete aspoň pre seba :).
Ako vidíte deň matiek vy? Aký darček jej dáte?
♡♡♡

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥