sobota 28. mája 2016

Open House Praha


Presne si pamätám, ako som vlani v nejakom časopise zazrela reklamu na túto akciu, lenže som si nepoznamenala dátum a prešvihla ju. Tento rok som sa rozhodla, že mi nebude nič stáť v ceste! A nestálo, teda až na pár drobností. Doprovod mi robili rodičia a boli sme sa pozrieť na VŠCHT, Ústav organické chemie a biochemie a 12 LOFTS. Ak ste nikdy nepočuli o Open House, tak sa jedná o akciu, ktorá otvára dvere do inak neprístupných budov, v Prahe sa konal druhý ročník a koncept je rozšírený rôzne po svete (české stránky a OHW).

VŠCHT alebo Vysoká škola chemicko-technická bola našou prvou lokáciou, prehliedka bola krátka a nazreli sme len do niekoľkých tried. Mňa osobne škola neoslovila a budova vo mne nezanechala hlbší dojem. Na Ústave chemie a biochemie to už bolo o niečom inom. Moderná budova, skvelý sprievodca a veľa zaujímavých informácií. Prehliadka trvala 45 minút, čoho som sa najprv zhrozila, ale nakoniec to utieklo rýchlo. Posledné miesto som vyberala ja, ide o bytový projekt 12 LOFTS, čiže vlastne nechutne drahé lofty v blízkosti všelijakých ambasád. Rodičom sa tam zrovna nepáčilo, ale ja som prechádzala zákutia a predstavovala si, kde by bola kuchyňa (jediné použiteľné miesto bolo v rohu bez okien, takže by sa tam muselo svietiť...). Popravde by som tam nedokázala bývať, ale priestor to bol pôsobivý.



To boli moje zážitky. A čo vy? Boli ste sa pozrieť na Open House? 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥