piatok 15. júla 2016

Summer Tag { lifestyle }

pikčr: weheartit.com

Po čase opäť píšem článok, ak sa tak vôbec dá povedať. Moja ochota čokoľvek robiť klesá každým dňom a každým zhliadnutým dielom Game of Thrones, ale nechcem úplne zavrhnúť blog, riešením tohto problému na tag. Ako dlho som len toto slovo už nepočula... Tag pochádza z tohto blogu s drobnými úpravami. 

  • Tvoja vysnívaná letná dovolenka
Som veľmi lenivý človek, ale aj moja lenivosť má svoje medze. Aj napriek tomu, že rada ležím v posteli a pozerám filmy a seriály, tak po pár dňoch už je to otravné a nudné. Čímž som chcela povedať, že síce to tak nemusí vyzerať, tak by som rada strávila letnú dovolenku nejako aktívne. Mám na mysli niečo v štýle eurotrip s kamarátmi (ak by som nejakých mala, že), sadnúť do auta a prejsť Európu, pozrieť sa niekam k moru a zároveň na mestá, ktoré žijú aj v noci.
  • Obľúbený letný drink
Je to hanba, ale cez leto pijem v podstate len colu. Viete ako je to pred letom, hovorím si, že v lete budem mať čas si variť a jesť zdravo a tak, ale lenivosť a sladká chuť coly ma vždy premôžu.
  • Bazén alebo pláž?
To záleží na okolnostiach, ale osobne volím skôr lavór na balkóne vzhľadom na to, že tu v strednej Európe nemáme more a nemám ani to šťastie, že by sme mali obrovskú záhradu s bazénom, kde by som robila pool party pre kamarátov (budem sa opakovať, ale najprv by som nejakých musela mať), to by bolo fajn...
  • Strávila by si deň radšej vonku pri bazéne alebo vnútri pozeraním seriálov?
Samozrejme, že radšej vonku pri bazéne, ale realita je bohužial iná. Tak napríklad nemám peniaze na to, aby som si každý deň kupovala vstup na kúpalisko, bazén doma nemáme a to je všetko, čo ma napadá.
  • Tvoja najobľúbenejšia letná spomienka
Nemám.
  • Obľúbený letný lak na nechty
Nosím len tri farby- čiernu, červenú a nude, najviac letná z tých farieb je nude (verte tomu alebo nie).
  • Slnečné okuliare alebo klobúk/šiltovka/proste pokrývka hlavy
Slnečné okuliare sú veľmi praktické, ale vzhľadom an to, že nosím dioptrické okuliare a bojím sa úpalu, tak dávam prednosť klobúku.
  • Obľúbená letná vôňa
Chladné letné rána, ktoré predpovedajú horúci letný deň alebo slaný vzduch pri mori a teplý piesok zohrievaný slnkom. Jednotka s hviezdičkou za líčenie. Bum.
  • Tip na letné čítanie
Tento rok sa nejako k čítaniu nemôžem prinútiť, ako keby som si to úplne odvykla. Tipy ale nejaké mám. Poradila by som vám nejakú sériu s ktorou si vystačíte na celé leto a budete mať stále čo čítať. najlepšie Harryho Pottera verím, že 7 kníh vám zaberie nejaký ten čas. Za príjemné letné čítanie považujem aj Johna Greena, síce už ten celý hype (cítim sa cool, áno) okolo jeho kníh povädol, ale dobre sa čítajú a sú naozaj dobré.
  • Pesnička tohto leta
V tom nemám ešte úplne jasno, ale Ariana Grande (Into You) je na dobrej ceste.
  • Čo máš rada na lete
Nie je škola. Nemusím nič. Je teplo. A tak. Asi to isté čo každý, hlavne to, že nie je škola (obvi),

To bol môj letný tag. Budem rada ak aj vy na niektoré otázky odpoviete v komentári alebo celý tag vyplníte u seba na blogu. Užívajte si leto! 

1 komentár :

  1. Skusim tento tag veru aj ja :) dozvedela som sa o tebe same letne veci! :D a nepi stale colu!

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥