pondelok 8. augusta 2016

Berlin haul { nákupy }

šnurovacie baleríny/ Primark

Nakupovacie články už veľmi často nerobím, nie je to niečo, čím by som sa chcela prezentovať, niečo, na čo by som mala byť pyšná. Keď ma po pol hodine spolužiaci v prváku presvedčili, aby som im ukázala blog, nebola som na seba pyšná (no aj keď ten vzhľad nebol na zahodenie...). A tak, keď ma k tomu zasa donútia  presvedčia, rada by som im ukázala niečo, čo budem s hrdosťou ukazovať každému. Ale to už som akosi od topánok a oblečenia zablúdila inam, no možno sa k tejto téme ešte niekedy vrátim. 
Ako som už písala, boli sme v Berlíne a samozrejme som si aj niečo nakúpila, keď som tie veci ťahala domov, tak mi prišlo, že sme vlastne len nakupovali. 
Dlho som zháňala pekné šnurovacie balerínky a nie a nie ich nájsť. Najprv ich v obchodoch nemali vôbec a keď už sa mi pošťastilo, nezmestili sa do môjho úbohého študentského rozpočtu. Konečne som si ich kúpila a to v Primarku.  

culotte nohavice/ Gina Tricot

"Culotte" nohavice (široké nohavice, často s vysokým pásom do polky lýtok) buď milujete alebo neznášate, ich strih totiž nesedí každému, niečo ako mrkváče (mom jeans) a podobné nohavice s divným strihom. Ja som si ich zamilovala vlastne náhodou. Náhodou sa mi pošťastilo sa ocitnúť v triede s ľuďmi, ktorí sú nie len nadpriemerne inteligentní (to bolo fakt za trest), ale aj sa dobre obliekajú (#winwin) a kamarátka je na vrchole môjho pomyselného rebríčka, aby som sa dostala k podstate- ona takéto nohavice nosí a keďže sa mi na nej zapáčili, skúsila som si ich tiež a nebolo to vôbec na zahodenie. 

"bomber"/ Primark

Bunda z veľmi ľahkého materiálu je skvelá na leto, počas chladného rána zahreje, ale neskôr v kabelke nezaberie toľko miesta.

top/ Hollister

Jednou z vecí, ktoré som si chcela toto leto kúpiť je prúžkovaný top s holými ramenami. Keď sme päť minút pred zatváraním vbehli do Hollisteru (doslova) a videla som tam toto tričko, ktoré splňovalo väčšinu mojich požiadavkov, tak som si ho aj kúpila. Až neskôr som zistila, že to nie je tak úplne čo som chcela. Radím vám teda dobre, aj keď sa do nejakého obchodu chcete silou mocou pozrieť, nechoďte tam päť minút pred zatvorením... 

čierne basic tielko/ Primark

Nie, že by som mala k tomuto kúsku oblečenia čo povedať. Čierne, na telo, tielko. Inak zistila som, že sa skvelo hodí k tým nohaviciam vyššie.  

body/ H&M

Znížte si jas monitoru, pretože tu mám niečo farebné! Toto body som si zamilovala hneď ako ho D. priniesla do kabínky, síce som sa potom ešte päť minút rozhodovala, či niečo takto farebné a vyčnievajúce z môjho farebného spektra (biela, šedá, čierna) budem nosiť.

body/ Primark

Tých farieb nebolo zas tak veľa, teraz už tu mám pruhované čierno-biele (alebo bielo-čierne ??) body z Primarku, ktoré vôbec nedokážem zapnúť. D. potvrdzuje.

overal/ Bershka

Dobre teda, tak tu je druhá farebná vec, neviem čo ma to v Nemecku pochytilo, ale odniesla som si až dve veci, ktoré majú k bielej/šedej/čiernej poriadne ďaleko. Overal má strih spodnej časti opäť culotte (ďalšie absolútne neskloňovateľné slovo, ktoré sa mi tu bude motať). 

DM

Verím, že sprcháč v pene už ste na iných blogoch videli ak nie, tak je mi potešením vám ho ukázať. Vybrala som si vôňu melón s názvom spashy melon (nie, že by som sa tomu rozumela, ale malo by tam byť watermelon, lebo melon je taký ten, čo nikomu nechutí). Tradične som si tiež kúpila Essie lak, tentoraz čierny (Licorice).  

Primark

Nebol by to výlet do Primarku bez drobných blbostí.

vodotesný obal na telefón/ Primark

Drobné blbosti pokračujú...

velvet choker/ Primark
february choker/ Gina Tricot
scrunchie/ Claire´s

A sme na konci. Poslednou vecou z Primarku je sada troch choker-ov (??), v Gina Tricot som si vybrala do zbierky ešte jeden, ktorý som si myslela, že je v zľave a nebol, takže som si potom búchala hlavou o stenu, pretože vyjednávať v nemčine sa mi fakt nechcelo (to bola dlhá bolestivá veta) a nakoniec ešte gumička, ktorá je prekvapivo pevná a ladí mi k choker-u (??). 

Dúfam, že sa vám článok páčil a, že si naňho nebudete zvykať, pretože to nie je môj šálok kávy (anymore)(aj keď ma bavia)(uh život je ťažký).

10 komentárov :

  1. Ach, to je nádhera. Líbí se mi naprosto vše. Baleríny na šněrování mám také a dokonce úplně ty stejné, z Drážďan :) Nakoupila jsi úžasné věci. A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je pěkné, že se nestydíš zkoušet nové věci a nebýt stejná, jako všichni ostatní a je vážně jedno co si myslí, akorát já tolik odvahy prostě nemám.
    Byla bych ráda, kdyby ses i ty mrkla na blog a pokud by tě zaujal, zanechala tam nějakou podporu :)
    Girl's thoughts

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj netuším v čom spočíva moja odlišnosť, ale veľmi ďakujem. A naozaj nemám na háku, čo si o mne ľudia myslia, ale opäť ďakujem. Bohužiaľ mi ani jeden link nefunguje :/

      Odstrániť
  3. Bombera aj overal sú nádherné, tiež ma zaujali tie žlté body:) Ten sprcháč v pene som ešte nevidela ale vyzerá skvelo!

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sprcháč je zaujímavá vecička, pamätám si keď som sa ako malá snažila namydliť čo najviac a vyzerať ako snehuliak, s týmto to nie je tak ťažké :D.

      Odstrániť
  4. Wau, skvelé, jednoduché kúsky! Také mám veľmi rada :) A topánočky sa mi páčia asi najviac! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vybrala si si naozaj pekné kúsky :)

    P.S:
    Ak máš čas a chuť, bola by som veľmi rada keby si sa skočila pozrieť na blog mojej sesternice. Je to začínajúca blogerka a veľmi by sa potešila tvojej návšteve/komentáru :)
    http://partofnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥