piatok 2. decembra 2016

Adventný (ne)veniec


Áno viem, že už bude druhá adventná nedeľa a všetci už majú vence, ale chcela som blogmas začať až prvého a to znamená, že budem o advent pozadu, snáď to nevadí. Možno práve naopak! Pre všetkých adventných oneskorencov bude môj tip úplne perfektný.


Tohtoročné Vianoce sa snažím prispôsobiť malému rozpočtu, ktorý mám ja a verím tomu, že aj veľa ďalších. Preto budeme používať najmä materiál, ktorý doma už máme alebo ho jednoducho nájdeme v prírode. Cena môjho adventného nevenca bola 39 kč (cca 2 €) a kupovala som len sviečky. Kúzlo adventného nevenca je v tom, že vyzerá dobre a zároveň vás stojí zlomok čiastky, ktorú by ste dali za ozajstný veniec. Okrem toho, že mám dosť malý budget, tak som sa rozhodla tieto Vianoce pojať výzdobu minimalisticky, viacej uvidíte v jednom z nasledujúcich článkov, preto teda aj biele sviečky a prírodný materiál je samozrejmosť. 


Vyrábate si adventný veniec alebo kupujete hotový?

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥