štvrtok 1. decembra 2016

Blogmas 2016


December. S prvým dňom tohto čarovného mesiaca cítim vo vzduchu perník a zvarené víno. Vnútro mi zaplňuje teplo a hejno motýľov. Každý rok sa snažím na blog pripraviť nejaké vianočné články, no nikdy som sa nepustila do niečoho väčšieho, december pre mňa nebola blogová výzva. Preto som sa rozhodla urobiť blogmas! Veď čo je väčšia výzva ako 24 vianočných článkov? Rada by som vás teda privítala pri prvom článku z 24. 

Na začiatok, pre navodenie atmosféry, si môžete pustiť môj vianočný playlist. Z mne neznámeho dôvodu sa mi tento rok naozaj páči Ariana Grande a jej vianočné album (Christmas&Chill), ale nechcela som vás zahrnúť všetkými pesničkami z albumu, tak sú tam len dve. "Len" dve, aby som sa lepšie vyjadrila. 

Čas na filmy. Ani neviete ako dlho som nevidela nejaký film, akože poriadne a najlepšie nejaký, ktorý som naozaj chcela vidieť. Teraz budú Vianoce a ja budem zasa pozerať tých istých päť filmov stále dookola. Ospravedlňte ma nebude tu Mrazík, neznášam tú rozprávku a som rada, že ju dávajú len na Vianoce, kedy sa jej ako tak zvládnem vyhnúť. Rovnako tu nebude ani Popoluška. Alebo Láska nebeská! Ale verím, že aj tak tu nájdete veľa filmov ktoré poznáte a milujete/nenávidíte. 
Sám doma - Klasika všetkých klasík, rok čo rok rozmýšľam nad tým, ako je možné, že chudáka Kevina zabudli a či je to vôbec možné (nie).
Vianoce naruby - Ani jeden z filmov na mojom zozname nie je vrchol kinematografie a inak to nie je ani u Vianoc naruby.
Grinch - Niekto tohto zeleného škriatka neznáša, ale ja ho mám rada, resp. ten film
Prázdniny - Prvý raz som Prázdniny videla asi dva roky späť, kedy ho úplne náhodne dávali na Dome.
Nočná mora pred Vianocami - Musím sa priznať, že toto nie je úplne môj tip, pretože som tento film nikdy nevidela, je to skôr moja poznámka, že si ho musím pustiť.
Aj Santa má brata - Zábavný film, to je všetko, čo k nemu môžem povedať.
Rudolf: sob s červeným nosom - Moja vianočná klasika. Rudolfa máme ešte na kazete a každý rok kvôli nemu zapájame video, aby sme si mohli vychutnať slovenský dabing a nostalgiu.
Vianoce na štvrtú - Veľmi zábavný film. Dochádzajú mi slová, ako popísať filmy, ktoré sú vlastne o ničom. 
Vianočná koleda - Dobre naanimovaná klasika, schválne koľkokrát ešte poviem klasika a tento film...
Gremlins - Ak sa vám žiada trocha toho strachu, tak prosím.
8 statočných - Nie je to vyložene vianočný film, ale vždy ho na Vianoce niekde dávajú. Ak ste nevideli, odporúčam, slzy zaručené.

Aké sú vaše obľúbené filmy? Máte vianočnú náladu?

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥