streda 21. decembra 2016

Vianočný denník: Pondelok + Utorok


Ako som sľúbila, prinášam vám moje denníkové odpočítavanie do Vianoc. Nenapadá mi nič lepšie, čo napísať ďalej na úvod, tak sa radšej vrhneme rovno na článok.

Pondelok môžem zhrnúť veľmi rýchlo, v škole nám odpadli nejaké hodiny a po škole som mala kone. Neviem ako veľmi vás zaujímajú moje jazdecké zážitky, ale ak by som aj to mala zhrnúť, tak to bola fajn hodina. Na konci sme si zahrali naháňačku, čo bolo veľmi príjemné oživenie a dostali sme malý vianočný darček. Keď už sme pri tých darčekoch, tak sa mi podarilo zabaliť prvý darček, vuhú. 

Ďalší deň, teda utorok, bol o veľa zaujímavejší, minimálne pre mňa. V škole sme našťastie nemuseli trčať do piatej, ako každý utorok, a pustili nás skôr. Na výtvarnej sme si pustili The Nightmare Before Christmas, takže si konečne môžem tento film odškrtnúť zo zoznamu. Musím ale povedať, že ma nejako úplne nezaujal. Po škole sme boli s ocinom vybrať stromček. Pôvodne som chcela kúpiť malú jedličku v Toulcovém dvoře, ale mali poslednú a bolo to také úbožiatko (chcela som ju zobrať aspoň z ľútosti, ale to mi neprešlo), tak sme sa odobrali do Hornbachu a našli pekný stromček. Doma som zdobila perníčky a balila darčeky. Všetky darčeky pre kamarátky už mám zabalené a zajtra už môžem obdarovávať.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥