pondelok 19. decembra 2016

Vianočné Drážďany { Cestovanie }


Vianoce sú, doslova, za rohom a ako každý rok mám pre vás pripravený môj vianočný denník. Uvažovala som, kedy s ním mám začať a vyšlo mi to až na dnes, takže budú články vychádzať s oneskorením a/alebo viac dní v jednom. Čo sa týka blogmas ako takých, no, nebol to úplný fail, ale nabudúci rok sa spokojím "len" s 12 článkami.

V sobotu sme sa, už takmer tradične, vydali na predvianočný výlet do Drážďan, rovnako ako polka republiky. Výlet bol primárne určený nákupu vianočných darčekov, ale vynechať vianočné trhy by bola škoda a tak sme strávili nejaký čas aj v meste. 


Okolo ôsmej sme vyrazili na cestu a o desiatej sme už boli v Drážďanoch. Zo začiatku nebolo v nákupnom centre toľko ľudí, ale postupom času bol plnší a plnší, ale to sa dalo čakať. V Primarku sme strávili hodnú časť nášho výletu, zabili sme tam dve hodiny, čo ale nie je najhorší výkon. Nakúpila som nejaké darčeky, teda väčšinu z nich, a nejaké veci aj pre seba. 



Po obednej prestávke sme sa presunuli von na trhy. Najprv sme sa zastavili  na Strietzelmarkte, kde som si konečne dala jahody v čokoláde a kúpila som si malú ozdôbku na stromček. Tento trh sme navštívili aj vlani a musím povedať, že je veľmi pekný a poriadne vianočný (tým sa rozumie gýčová výzdoba). Tento rok sme boli viac dobrodružný a prešli sa ďalej do mesta. Ďalšie trhy na ktoré sme zablúdili boli na Neumarkte. Prešli sme okolo veľa pamiatok, ale nijako sme sa pri nich nepristavovali, pretože bola naozaj hrozná zima.  Náš okruh sme ukončili opäť na Strietzelmarkte a aby sme sa trošku zohriali, tak sme prešli cez Altmarkt Galerie, ktorá ma dosť prekvapila svojou veľkosťou. Poslednú zastávku sme si spravli na trhoch pred Centrum Galerie a rýchlo sme nazreli do TK Maxx (rodičia by proti tomu "rýchlo" pravdepodobne protestovali, pretože som tam našla oddelenie s knihami a krásnymi zošitmi a... no zastavila sa tam asi na 20 minút). Cestu domov som celú prespala a zobudila sa až v Prahe. 


Aký bol váš víkend? 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥