piatok 24. marca 2017

Pura Vida



O náramkoch Pura Vida som vám chcela napísať už takmer pred pol rokom, keď mi prišiel prvý balík. Od tej doby mi na zápästí pribudli ešte dva ďalšie. 

Sedeli sme na biológii, sedem dievčat okolo jedného stola. T. nám ukazovala jej nový náramok, ktorý si objednala. Tak to začalo, o týždeň neskôr sa sedem dievčat rozprávalo len o náramkoch. Prečo nás tak uchvátili? To je jednoduché, zišli sme sa skupinka ľudí, ktorú spojuje chuť pomáhať a touto cestou sme mohli pomôcť a navyše mať pekný náramok. Vzhľadom na fakt, že zo mňa prvotné nadšenie stále neopadlo, rozhodla som sa vám napísať tento článok a objednať si ďalšie dva.


Pura Vida je firma, ktorú založili dvaja kamaráti z južnej Kalifornie. Po výške sa vydali na cestu na Kostariku, kde sa zoznámili s jednoduchosťou tamojšieho života a dvomi výrobcami náramkov, ktorí žili vo veľkej biede. Naši dva priatelia si objednali 400 náramkov, ktoré potom doma, v San Diegu, predávali v miestnom butiku. Tento malý akt súcitu neskôr prerástol v seriózny bussiness. Každý náramok je vyrobený Kostaričanom, ktorý má vďaka tomu stabilnú prácu. Neskôr začali spolupracovať aj s rôznymi charitatívnymi spoločnosťami a časť zisku z predaja ide nim. Ak si chcete podrobnejšie prečítať príbeh za založením spoločnosti Pura Vida, tak môžete tu.


A teraz vám predstavím svoje náramky. Vyberala som si z Charity Collection a vyberala som naozaj dlho. Nakoniec vyhrali náramky 1% For The Planet, čo je jediný náramok zo ktorého ide až 2.50 dolárov na charitu, a Pro Choice Awarness, ktorý podporuje právo každého človeka na vlastné rozhodnutie. Rozhodla som sa pre dva náramky aj kvôli tomu, že som chcela prispieť na charitu, ktorá sa stará o životné prostredie a zároveň aj na charitu, ktorá sa zaujíma o humanitnú pomoc. Ďalšie dva náramky som si kúpila na Black Friday a Cyber Monday, kedy som neodolala 50% zľavám a kúpila si Silver Bitty Moon Seafoam a Rose Gold Lotus Vanilla. Tieto náramky už nespolupracujú so žiadnou charitatívnou organizáciou, no i tak ide ich výťažok na dobrú vec.

Dúfam, že som vás nadchla aspoň tak ako T. mňa a pridáte sa k Pura Vida nadšencom.

1 komentár :

  1. Páni, pěkný článek a rozhodně super ty náramky :)

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥