nedeľa 2. apríla 2017

Jarný wishlist


Škola ma v poslednom čase dosť zamestnáva, no nie vždy sú hodiny najzaujímavejšie a vtedy prichádza na rad napríklad písanie wishlistu. Na začiatku marca som nemala vôbec predstavu, čo by som si túto jar chcela kúpiť, ale na hodinách chémie som si všetko dostatočne premyslela a teraz vám môžem napísať tento článok.

Prvou vecou na mojom jarnom wishliste sú pančuchy na balet, od budúceho týždňa začíname so špičkami a tak si chcem ako motiváciu kúpiť pančuchy. Dozvedela som sa totiž, že do špičiek sa nesmú nosiť čierne pančuchy, o čom som vôbec nevedela.

Jedným z mojich tohtoročných predsavzatí je začat bullet journal, už od januára pozerám na youtube rôzne videá a pinterest sa mi tiež plní podobným obsahom. Väčšina ľudí používa na bullet journal zápisník Leuchtturm1917, ktorý by som si chcela zaobstarať aj ja. Problémom je ale vysoká cena a to 480 kč (cca), čo mi za zápisník príde naozaj veľa.

Späť k baletu a motivácii, dres je skôr na mojom dream liste a navyše to nie je ani niečo čo by som bezpodmienečne potrebovala, ale bolo by to pekné, chápete cítiť sa ako ozajstná baletka...
Poslednou položkou je plátená taška, ktorú mám už v tomto čase na ceste. Asi pred 2 rokmi som si v Sinsay kúpila plátenku, ktorú nosím nepretržito a je na nej vidieť… Preto som sa rozhodla pre novú. Po krátkom rozhodovaní vyhrala taška značky I respect animals, po ktorej pokukujem už riadne dlho a nemôžem sa dočkať až mi dorazí.


To bol môj jarný wishlist, aký je ten váš?

2 komentáre :

  1. Snad se ti tohle vše splní :) myslím, že je dost důležité si dávat takovéhle nějaké menší cíle :)

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥