sobota 15. apríla 2017

Marec { life in pictures }


Marec je už dávno za nami a to znamená ďalší fotočlánok. Čo sa teda prihodilo minulý mesiac? 
Už som sa tešila, že sa vyhnem chorobe a predsa ma dostihla. Našťastie netrvala dlho a spoločnosť mi robil aj kamarátky pes, ktorého sme strážili. 




V marci sme na balete začali so špičkami a tu môžete vidieť ako vyzeral môj prvý pokus. Rozmýšľala som, či sem túto fotku vôbec zaradiť, pretože sama nemám rada ľudí, ktorí pyšne zverejňujú fotky niečoho čo nevedia, ale povedala som si, že by mi mohla slúžiť ako motivácia. Túto fotku mám zo dňa kedy som sa viacmenej prvý raz postavila na špičky, čiže nič moc. 


Chlieb zo syrom väčšina ľudí na blog nedáva. 


Čas na malé self-promo, sledujte ma na vinted emelib, kde nájdete napríklad aj tieto tenisky.


Čo hovoríte na Edove nové album? Mne príde dosť melancholické, čo myslíte?


Moje baletné piškóty pred vypraním a úplným zničením. Áno až po vypraní boli zničené, respektíve ani nie tak zničené, ale niečo sa mi stalo s látkou v špičke, takže teraz mi nesedia, ups. 

Aký bol váš marec? 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥