sobota 10. novembra 2012

Len tak okrajovo...

Tumblr_mcxaz2awft1rs8w78o1_500_large  Tumblr_mcu1mcovid1r251tno1_r1_500_large  Tumblr_m3y4yeajia1qdqv28o1_500_large

Ako nadpis napovedá Len tak okrajovo, ma napadla otázka:
Zamysleli ste sa niekedy nad tým, že vaše cestovateľské plány vám môže narušiť matka príroda?

Skutočne vášnivý cestovateľ sa asi nenechá odradiť. Ale myšlienka zahynúť na tsunami je aspoň vzrušujúca smrť (nie že by som ju chcela!). Ak sa niekam chcem pozrieť nenechám sa odradiť ničím, ani prírodou. Na druhú stranu, ísť niekam kde býva často zemetrasenie naozaj nechcem ísť. Ale môj plán precestovať celý svet a vidieť všetky krásy našej zeme mi nesmie nič skaziť. Aj keď sa bojím.

No moje druhé ja má iný názor. Jedno sa bojí všetkého a druhé je sebavedomé, arogantné, sarkastické a nebojácne. Škoda, že o mojom druhom ja viem len "já a mé druhé já". 

553995_452350888141177_1213015858_n_large


Zdroj fotiek: weheartit.com
No taký Island mi neskazí nič, ani iné severské zeme ktoré sú mojím milovaným cieľom. Neskazí mi môj sen ani mucha tse tse a ani komár s maláriou. A ani James Bond a Indiana Jones. Skrátka a jednoducho- 
Musíme si ísť za svojimi snami, pretože nikto nám ich nedá sám od seba.
E.B. (ja)



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥