nedeľa 25. novembra 2012

Rozhovor s Bashou



Tentoraz mám pre vás pripravený rozhovor s verím, že obľúbenou blogerkou- Bashou.  A prečo práve Basha? Pretože je veľmi milá, sympatická a zaujímavá osoba. Ja osobne mám jej blog veľmi rada a denne striehnem na nové články, ktoré sú vždy veľmi dobré a doplnené o kvalitné fotografie. 

- Ako by si sa popísala piatimi slovami?
Náladová. Citlivá. Voblakochlietajúca. Kreativitumilujúca. Závislánatopánkach. (to bolo skoro 5! :)

- Povieš nám niečo o sebe?

Volám sa Barbora, milujem, keď sú veci kreatívne, farebné, rada sa smejem, keď treba, tak si
poplačem. Mám veľmi rada film a divadlo, ktoré som aj študovala a čoskoro ma čakajú štátnice. Som
rada v spoločnosti a zabávam sa a keď treba, tak rada zruším celý svet a zašijem sa do toho svojho
sveta a mám pokoj. Veľmi ťažko odolávam veciam, ktoré sa mi zdajú roztomilé, chutné alebo ktoré
vo mne na prvý pohľad vyvolajú dojem, že to musím mať, preto vlastním asi milión topánok, dva
milióny náušníc a koľko mám kníh, to ani nepočítam. Milujem kávu a pocit, keď niekoho rozosmejem
alebo urobím radosť.

- Ako si sa dostala k blogovaniu?
Ako som sa dostala k svojmu prvému blogu už ani neviem... Druhý blog som si založila, lebo som
často počúvala komentáre o tom, že „toto je taký tvoj štýl“ alebo „jeej, odkiaľ máš toto“. A tak sa
časť môjho malého narcistického ja rozhodla, že prečo sa nepochváliť. :) Inak aj veľmi rada píšem,
kombinujem, tvorím, pečiem a asi som mala chuť nenechať si to pre seba.

- Aký je tvoj sen?

Môj sen je byť v živote šťastná a spokojná s tým, aká som a čo robím.


- Čomu by si sa chcela po škole venovať?

Hm. Ťažká otázka, ktorú dostávam vďaka blížiacim sa štátniciam čoraz častejšie. Asi keby som mohla robiť niečo s oblečením alebo niekde písať, to by sa mi páčilo. Len sa tak hrať proste :) 

- Máš nejaký vzor ktorý ťa inšpiruje? A kto, alebo čo ťa inšpiruje pri outfitoch?

Pokiaľ ide o obliekanie tak ani neviem.. Niekedy ma inšpiruje niektorá kamarátka, ľudia na ulici,
bloggerky, časopisy a niekedy sa ráno zobudím a viem, čo si oblečiem a niekedy behám dvadsať
minút a skončím v bielom tričku... Pri outfitoch ma inak často inšpirujú maličkosti, ktoré mám nové (napr. sa zvyknem ladiť k novej brošni alebo pančuškám.. :D V živote ma inšpirujú moji rodičia. A
všetci ľudia, ktorí z ničoho vytvorili niečo.

      

- Aký je tvoj recept na úspešný blog? A aké sú tvoje obľúbené blogy?

:)) To by som aj ja chcela vedieť. Ja som len sama sebou a rozprávam a fotím a píšem a ukazujem
len to, čo by som si na iných blogoch pozrela aj ja. Myslím, že keď bude človek na blogu len
sám sebou, tak si čitateľov nájde. V poslednej dobe je môj úúúplne najobľúbenejší http://
www.abeautifulmess.com. Inak mám rada aj Vivi a jej http://www.vintageblog.cz, vždy sa tam niečo
nové dozviem. Zo slovenských blogov mám najradšej Zuzku z http://www.redpoppystories.com. V
poslednej dobe ma inšpirujú najmä blogy s receptami a DIY návodmi, na takých sa viem zašiť aj na
pekne dlhú dobu :))

- Ako vznikol Ružový plameniak?

No to je dobrá otázka :D Myslím, že som chcela strašne strašne niečo vytvárať, priznám sa, že
ma veľmi inšpirovala stránka sashe.sk, keď som videla, čo všetko dokážu ľudia vyrobiť, povedala
som si, že to skúsim aj ja. Moje úplne prvé výtvory boli brošne a náhrdelníky z tzv. hama beads,
zažehľovacích korálok. Postupom času som začala hľadať niečo iné, chcela som kúsky, ktoré
nevyrába každý a tak to nejak išlo a išlo.. Mám pocit, že Plameniak si tak nejak našiel mňa :)


- Čo a pre koho najradšej tvoríš?

Najradšej tvorím, keď mám nový materiál, sedím nad ním, kombinujem a skúšam a vymýšľam a
predstavujem si, ako niekto uvidí môj kúsok a povie si, že to musí mať alebo to musí kúpiť niekomu,
koho má rád. :) Väčšinou len tvorím a dúfam, že môj výrobok si majiteľa nájde. Moje kamarátky,
bohužiaľ, nie sú také vyznávačky ružovej ako ja. :D A pre seba tvorím veľmi málo Plameniačkov, lebo
som počula, že nosiť svoje výrobky nosí smolu. Momentálne mám asi brošňové obdobie. Tých sa mi v poslednej dobe nakopilo najviac.

- Robíš aj objednávky na želanie?

Áno, robím a veľmi rada, aj keď je to oveľa väčšia výzva, zhmotniť priania konkrétheho človeka. Mala
som ale vždy šťastie na zlaté kočky, s ktorými sa dobre pracovalo a ja som mohla popustiť uzdu svojej fantázii.


- Kde čerpáš inšpiráciu pre tvojich malých Plameniačikov?

Ja sa väčšinou pozerám na všetky komponenty, ktoré mám a vymýšľam, ako ich spolu skombinovať.
Som smutná z toho, keď sa mladé kočky správajú pristaro, mám rada, keď sa dievčatá (ženy) stále
vedia hrať a neboja sa dať si ružovú mašlu do vlasov alebo prsteň s veľkým kvetom. Takže najviac ma asi inšpiruje myšlienka, že nechcem, aby boli kočky také vážne.

- Ako sme si mohli všimnúť rada čítaš, kto je tvoj obľúbený autor a žáner?

Veľmi rada! Autor(ka) od ktorej mám prečítaných asi najviac kníh je Agatha Christie. Ja som celkom
na detektívky. Páči sa mi moment prekvapenia, keď si celý príbeh myslím, že to muselo byť takto a
nakoniec sa aj tak mýlim. V poslednej dobe milujem Škandináviu, takže sa pomaly zoznamujem aj so
škandinávskymi autormi.


- Tvoje najobľúbenejšie knihy?

Desať malých černoškov od Agathy Christie – čítala som ju asi stokrát a ešte stokrát budem. Nebo
nepozná obľúbencov od Remarque-a. To sú určite dve moje najobľúbenejšie knihy. Snakes and
earrings od Hitomi Kanehara. Rómeo a Júlia od Shakespeare-a – tú knižku sme v škole študovali celý
jeden semester a želala by som každému, aby objavil to pekné a čarovné, čo sa v tejto knižke skrýva.
A mám rada aj milé, veselé veci, mám napríklad slabosť na knižky od Sophie Kinsella, taká krásna
oddychovka.

- Čo máš na čítaní najradšej?

Mám rada iné príbehy, iné svety, spoznávať nespoznané. Keď sa mi knižka páči, mám rada, že si na
nej dal niekto záležať a stálo to zato. A teda páči sa mi aj to napínavé a keď ma autor obabre a ťahá
za nos a na konci zistím, že všetko je inak, ale všetko je tak, ako má byť.


- Si cestovateľský typ?

Som. Keď necestujem, tak trpím. Potrebujem aspoň dvakrát ročne opustiť krajinu a utiecť do
ďalekého zahraničia, spoznávať mesto, sledovať ľudí, získavať zážitky.

- Ktoré zeme si navštívila a kam by si sa chcela ešte pozrieť?

Ja som veľký amerikofil, takže návštevy USA privítam s otvorenou náručou :) Bola som na Hawaii, v
New Yorku, San Franciscu, a do ktoréhokoľvek by som sa rada pozrela opäť (najmä to SF!!). Tohto
roku som si zamilovala Kodaň, aj tam by som sa rada vrátila. Inak ma láka Švédsko, počula som, že
Stockholm je vraj najkrajšie európske mesto a chcela by som sa pozrieť aj do Bostonu. Kedysi som
túžila navštíviť Austráliu, tak aj to sa mi snáď raz podarí. A keď nad tým tak rozmýšľam, láka ma
nejaké nemecké mesto..Berlín možno?


- Chcela by si ešte niečo dodať?

Chcem sa veľmi pekne poďakovať, že si ma oslovila na rozhovor a držím blogu palce! A ja zase
každého, kto si tento rozhovor prečíta poprosím, aby mi držal palce na štátniciach! :D A na Vianoce
sa nestresujte, ale si ich vychutnajte. A nezabudnite napiecť dobrotky!




Nezabudnite navštíviť http://bashaland.blogspot.com/

4 komentáre :

  1. Emi, já ani nevím, jak ti poděkovat! Rozhovor s Bashou mi udělal takovou radost! Ona je prostě úžasná (a ty musíš být taky, když ji máš ráda) ;-). Basha - to je jedná velká, nekonečná inspirace. Těším se, že si dneska uvařím horkou čokoládu, k ní si dám čerstvě upečené mandlové koláčky a začtu se do rozhovoru ještě jednou.
    A to, že mě Basha uvedla jako oblíbenou blogerku, tak to už je úplně sen všech snů :-).
    Díky, Emi.
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Very soon this website will be famous amid all blogging viewers,
    due to it's fastidious articles or reviews

    Check out my web site; After Effects Templates;
    www.Webinfosolutions.org,

    OdpovedaťOdstrániť
  3. And center so there is more than an hour. If there is
    anything in this post but we start with XSP held in a taxable account, your broker and not the opposite.
    Only the government has even loosened some of
    the worst economic performances in the world.

    my homepage; inwestycje (stanfest.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Excellent blog! Do you have any tips and hints for aspiring
    writers? I'm hoping to start my own blog soon but I'm a little
    lost on everything. Would you propose starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many options out there that I'm
    completely overwhelmed .. Any suggestions? Cheers!


    Also visit my webpage; mirrored chest sale

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥