štvrtok 3. januára 2013

Prečo milujeme severské blogy?

Priemerný človek si povie, že baby zo severných krajín sú proste pekné a tak ich sledujeme, aby sme od nich niečo "odkukali". My však vieme, že to nie je pravda. 
K tomuto článku ma inširovala Meggie, keď písala o jej najobľúbenejších blogoch. Všetky boli severské blogerky a tak ma napadlo, prečo vlastne všetci "žerú" ten sever.

Myslím, že je to veľmi jednoduché rozuzliť. Stačí sa pozornejšie pozrieť aspoň na dva severské blogy a hneď si ich zamilujete. Prečo tomu tak je, si môžete prečítať nižšie.

Nórsko, Švédsko, Fínsko, Grónsko, Island... To sú severské zeme, ktoré sú plné šikovných blogeriek, stačí sa len dobre pozerať.

Čím to teda je, že severské blogerky ovládli svet? Je pravda, že (valná) väčšina z  nich je krásna. Blond vlasy a modré oči, to je vražedná kombinácia. 

To ale naozaj nie je všetko, čo nás na nich fascinuje. Ja osobne som teda nikdy nebola "tam hore" a nikoho odtiaľ ani nepoznám, ale príde mi že na severe sa žije s ľahkosťou. Ak sa vám zdá, že to s tým nesúvisí, tak ste na omyle. Príde mi, že tam sa žije inak ako tu dole a to sa odráža do všetkého- štýl, vkus, životný štýl... 


Blogerky zo severu, si svet podmanili vďaka štýlu, akým píšu, fotia, vyrábajú a samozrejme žijú. Isteže na tom má podiel aj ich výzor, veď pozrime sa:
    

Prvá blogerka je už staršia Helena z blogu http://craftandcreativity.com/. Druhá je Aurora- http://auroramohn.blogg.no/ a tretia je Erica z http://l0ve.blogg.no/.

Nakoniec tohto pomerne splašeného a mierne chaotického článku, musím povedať, že podla môjho názoru, tieto blogerky ovládajú svet, vďaka ich sviežosti. 


2 komentáre :

  1. ja som si v poslednej dobe tieto blogerky moc oblubila :D zdaju sa mi viac zaujímave ako tie naše .. aj ked im nerozumiem žasnem nad ich krásou a fotkami :)) a musia sa tam mať super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. áno,sú všetky krásne a ja ich blogy radšej ani nesledujem,pretože by som im to všetko závidela,obas však zájdem popozerať na blog aurory

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥