utorok 23. decembra 2014

Blogmas - days to Christmas

Už od založenia blogu, je takou mojou malou vianočnou tradíciou ukázať vám aký som mala predvianočný týždeň. Tentokrát teda 9 predvianočných dní, keďže Vianoce vychádzajú na stredu. Ešte než začnem, vám prezradím, že som si dala jedno predsavzatie skôr a to, aby som robila počas týchto 9 dní niečo zaujímavé, už len preto, nech mám o čom písať. 

Pondelok
Jeden úžasný deň! Školu v záujme zachovania zdravia preskočím a vrhnem sa na krátky opis toho najdôležitejšieho. Niektorí z vás už možno typli čo to bude, áno Avon workshop pre blogerov! Opäť musím povedať, že som strašne vďačná portálu blogerky.cz, pretože inak by som sa začiatkom roka nedostala na event a nezaradila sa tak do blogstars programu. Stále nechápem ako je to možné! V pondelok sme sa po dlhej dobe stretli, tentoraz v centrále Avonu, která je veru veľmi pekná. Workshopovalo sa v zasadačke, kde nám Pavel Bauer ukázal nové trendy v líčení a pozreli sme si novinky. Viac ale v samostatnom článku TU. Vás ale určite zaujímajú nejaké zákulisné informácie, ktoré v článku nie sú. Kde by som začala. Jedlo bolo super. Dievčatá tiež, naživo som videla niekoľko svojich obľúbených blogeriek. Čo je vždy úplne neuveriteľné. Uvidíte ma aj vo vlogoch :D. To je ďalšia úžasná vec. Pozerám sa na vlogy a videá dievčat z acupofstyle a blueberrypink a vidieť ich natáčať naživo je skvelé, trochu neuveriteľné. Keď som videla Nicole a Veroniku točiť, prvé čo mi prebehlo mysľou nebolo: "bože to sú blázni", ale: "JA som to videla!" Dostali sme krásne darčeky, ktoré vám predstavím po Vianociach a vyskúšali niekoľko noviniek. Mňa osobne dostali lak na nechty a rúž. Lak je klasický pieskový ale tá farba! A rúž ma oslovil opäť svojím odtieňom, odniesla som si síce nakoniec iný, ale plánujem si objednať môj vysnívaný odtieň :D. 
Aby som pridala ešte niečo denníkové, tak som potom išla do výdajne Zoot a Hornbachu (to ste chceli vedieť však?). Ale v Hornbachu som si dala úžasnú horúcu čokoládu z automatu, bez toho by nebola pravá zima. 



Utorok
Predvianočný týždeň v škole sme mali viacmenej odpočinkový, narušený len 2 písomkami. Utorok bol celkom príjemný deň, kedy sme išli na workshop filmového archívu. Počas niekoľkých hodín nám ukázali veľa zaujímavostí, len keby tam nebola tma a nechcelo sa mi z nej spať. Nakoniec sme vytvárali vlastný film, ktorý sme si potom pozreli. Túto akciu hodnotím tak na 50%, niektoré veci boli zaujímavé, ale niektoré výklady boli príliš dlhé a (povedzme si to na rovinu) nudné. Po škole som vyrazila domov a strihala som video z Avon eventu a piekla medovníčky.

Streda
Streda je vyhlásený deň druhostupňových vianočných vychádzok a má to tak snáď každá škola. Čo je mierne otravné. My sme sa dohodli, že pôjdeme do kina. A keďže nič iné nebolo na výber, zvolili sme film Let´s be cops, je to komédia, ktorá si zakladá na vulgárnych slovách a lacných vtipoch. Ale dá sa naň pozerať. Ráno som teda od spolužiakov vybrala peniaze (a takmer nezavrela peňaženku) a kúpila som jeden darček. Rozchod sme mali dohromady skoro 2 hodiny, ale nič moc som nezohnala. Poobede sme išli s rodičmi na predvianočný vianočný nákup. Kúpila som si do izby stromček a zopár darčekov. Dosť mi odľahlo, že už ich musím kúpiť len zopár ľuďom. 
funny fact: Pustili nám film bez reklám! Pustili nám film bez titulkov! Bolo super vidieť, že nie vždy sa darí.

Štvrtok
Bol to dlhý deň. Ako na potvoru sme mali normálne vyučovanie zrovna vtedy, keď končíme o pol štvrtej. Celý štvrtok sa hrozne vliekol a bola som hrozne unavená. Neviem ani čo by som vám o takom nudnom dni mala hovoriť. Večer sme ale ešte zašli s ocinom na Hobita. Film to bol dobrý, trochu priveľa grafiky, ale inak sa bolo na čo pozerať a o akciu nebola núdza. Doma som piekla muffiny na piatok do školy a písala článok. Nakoniec som totálne unavená zaľahla do postele niečo po polnoci. 

Piatok
Na piatok som sa tešila, pretože je to posledný deň školy a vždy máme také to triedne posedenie. Naša matikárka ale vôbec nebrala ohľad na to, že nás čaká voľno. Tretiu a štvrtú hodinu sme mali venovať sedeniu pod stromčekom. No, tak tretiu hodinu sme preberali prihlášky a prijímacie skúšky. Štvrtú hodinu sme rýchlo obehali učiteľov, zaželali šťastné a veselé, rýchlo si predali darčeky a upratali triedu. Takto vyzerali naše posledné Vianoce, trošku na nič. Na zvyšok dňa už som nič neplánovala (prekvapivo). Využila som svetla a nafotila fotky do nadchádzajúcich článkov a zabalila zopár darčekov. Na večer som si pripravila malé kino, ale kvôli problémom s technikov som ho odsunula na neskôr. 

Sobota
Na sobotu sme si naplánovali výlet do Drážďan. Pôvodne sme chceli na vianočné trhy, ale pozreli sme sa aj po nejaké darčeky. Vyrazili sme okolo 11tej, cesta bola v pohode a v Drážďanoch sme boli asi o 13:30. Celkom dlho trvalo než sme sa dostali do Centrum Galerie a následne zaparkovali. Hneď sme vyrazili do Primarku. Bolo mi jasné, že v zdraví to neprežijem, ale toto som teda nečakala. Ľudí tam bolo neúrekom. Úprimne povedané nedivím sa, bol víkend a tesne pred Vianocami. Aby som drážďanský Primark mala ohodnotiť, tak tam bolo na môj vkus priveľa ľudí, prebrané veľkosti, ale zasa tam bol Primark home, veľa doplnkov a podobných drobností. Takže ak sa tam chcete ísť pozrieť tam rozhodne nie cez víkend. Ja by som to naplánovala na jarné prázdniny, ktoré sú všade rôzne a cez pracovný deň najlepšie od rána. Vo viedenskom som bola oba razy cez prázdniny a ľudí tam bolo primerane, ale vládali ste sa hýbať. Kúpila som nejaké darčeky a sebe pár drobností. Potom už sme sa presunuli na Weinachtsmark, ktoré sú hneď oproti a prešli sa po Prager Stasse. Počasie nám k večeru už moc neprialo dosť fúkalo a poprchávalo a to bolo ráno v Prahe tak nádherne! Po ceste domov nás chytila dokonca snehová búrka (hovorme tomu tak).


Nedeľa
Hneď čo som vstala, som sa pustila do práce. Nafotila som fotky do článku a pridala veľký vianočný článok. Potom som išla s D. vyberať nejaké posledné vianočné darčeky. Kúpila som darček pre tetu, ale ešte mi jeden chýba, tak ho musím niekde kúpiť. Vlani som už o takomto čase mala všetky darčeky. No ale tak nevadí. Zvyšok dňa už som prakticky nič nerobila. Aké super, že? :D Ešte som si vlastne ozdobila stromček v izbe.


Pondelok
Pondelok bol v znamení upratovania a filmov. Ráno ma zobudila mamina, ktorá sa chystala do práce. Pozrela som si Hľadá sa Nemo, Postrach Dennis na Vianoce a konečne Aj Santa má brata. Popri tom som upratovala. Večer som balila darčeka a konečne mám všetky zabalené, teda okrem jedného, ktorý ešte nemám. Okolo siedmej sme vyrazili kúpiť stromček. Bohužiaľ sme zaváhali a pekné a maličké stromčeky už nemali. Takže sme vybrali jedličku v črepníku, ale o niečo väčšiu než sme chceli. Potom sme sa zastavili ešte na Harfe pozrieť posledné darčeky. A teraz už mám naozaj všetky! Juchú. Môžem zabaliť a bude hotovo. Zvyšok večera už sa budem len pozerať na 8 statočných.



Utorok
Ráno to vyzeralo na busy deň, ale nakoniec to bolo celkom fajn. Ráno som poupratovala svoju izbu a pozerala Grincha. Potom som sa dala do poriadku a vyrazila z D. Prešli sme si centrum Prahy a vychutnali si vianočnú atmosféru. Išli sme od Palladia na Staromák, kde sme si prezreli stromček (no nič moc) a vyrazili ďalej na Václavák. Chceli sme sa ísť zohriať a predať si darčeky v Starbuckse alebo Costa Coffee, ale v obidvoch kaviarniach bolo dosť plno, tak sme nakoniec zakotvili v McCafé. Dali sme si výborný čaj a predali sme si darčeky. Som rada, že sa D. páčili a mne sa samozrejme páčili tie od nej. Veľmi pekne ďakujem, ak toto čítaš :). Doma som si vianočne nalakovala nechty a musím povedať, že som na väčšinu vecí v poslednom čase dosť ľavá. Večer sme zdobili stromček, máme nejaký smrek (?) pichľavý a veru, mám poškriabané prsty. Ale vyzerá pekne. Už sa nemôžem dočkať zajtrajška. Neuveriteľné ako ten čas uteká. Ako sme si s D. dali darčeky, tak ma zaliala vianočná nálada. No, alebo také to, že wau zajtra sú Vianoce. Doteraz som síce vedela, že už len deň, ale nijako som si to neuvedomovala a bola by som radšej, ak by to bol týždeň. Teraz už mám také to vnútorné chvenie. Jupí. 


P.S. Trochu mi to nevyšlo s časom vydania tohto článku.


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥