utorok 20. októbra 2015

Jesenný tag


Vonku začína byť pochmúrne počasie zvádzajúce k celodennému ničnerobeniu, chcelo by sa nám len oddychovať v teple domova. Bohužiaľ realita hovorí niečo iné a tak sa musíme každé ráno vyhrabať z vyhriatej postele a vyjsť do toho šedého sveta. Jeseň vnímam ako najsmutnejšie ročné obdobie, zamračená obloha, mrholenie, tma. Na druhú stranu mám potom oveľa väčšiu radosť keď vykukne slniečko. 

Všetky tieto veci k jeseni neodmysliteľne patria, rovnako ako najrôznejšie svetrové tegy šíriace sa po internete. A tak som si z každého tagu vzala niečo a vzniklo toto. Príjemné čítanie.

Obľúbené jesenné pitie:
V poslednom čase si rada vezmem k učeniu kávu so škoricou.

Obľúbené jesenné jedlo:
Rada by som povedala, že dyňová polievka, ale bohužiaľ a bohužiaľ nemám obľúbené jesenné jedlo.

Obľúbený jesenný film:
Tento rok som prvý raz videla Mŕtvu nevestu od Tima Burtna a tento film oficiálne pasujem mojím obľúbeným jesenným filmom.

Tears to shed

Jedna vec, ktorú na jeseni miluješ a neznášaš:
Ťažko vybrať len jednu vec, ktorú nemám rada, ale povedala by som, že najhoršie je počasie, naopak najlepšie je to jesenné čaro keď náhodou svieti slnko. 

Keby si mohla kdekoľvek na svete stráviť jeseň, kde by to bolo?
Vyberiem si veľmi klišé odpoveď- v Kalifornii, prakticky tam jeseň ani nie je, takže by som sa vyhla tomu počasiu a navyše som vždy chcela ísť koledovať.

Máš rada jesenné počasie?
NIE!

Čo robíš, aby si získala jesennú náladu?
Snažím sa vyzdobiť si izbu a obklopovať sa niečím príjemným.

Obľúbená jesenná spomienka:
Keď sme ešte bývali na Žižkove a ja som bola malý krpec, tak sme s ocinom chodili do neďalekého parku zbierať gaštany a potom sme z nich robili zvieratká.

Oslavujete Halloween a Dušičky?
Dušičky samozrejme "oslavujeme", ale bohužiaľ nie vždy je príležitosť dostať sa na Slovensko, takže si väčšinou len zapálime sviečku. Halloween vyložene neoslavujeme, ale baví ma, takže si trochu zdobím izbu, vyrezávam dyňu a podobne.

Obľúbená jesenná sviečka?
Vlani by som nevedela, ale tentoraz je to úplne jasné - Yankee candle Honey glow.

Obľúbená jesenná vôňa:
Tá ranná čerstvosť, keď večer zaprší a ráno vo vzduchu cítite mokré lístie a dážď. Nič to ale nemení na tom, že nemám rada jesenné počasie.

Obľúbená jesenná farba:
Vínová.

Obľúbenou farbou by som tento článok zakončila. Pripravujem ešte niekoľko článkov, takže sa určite máte na čo tešiť. A ako ste na tom vy a jeseň?





Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥