nedeľa 11. októbra 2015

September [random]


Kedysi som fotila kadečo, mala som cez 200 fotiek v zložke každého mesiaca a nevedela čo s nimi. Bohužiaľ sa z nejakého dôvodu časy zmenili a ja mám v zložkách sotva 30 fotiek. Z tohto dôvodu som sa rozhodla vrátiť k random článkom, pretože ma to donúti fotiť. 


Prvá fotka je z maminej narodeninovej oslavy. Myslím, že bola dosť last minute, ale výzdoba aj občerstvenie sa nám s M. podarilo.  



Tak ako oslava aj darček bol last minute a tak som bezcieľne blúdila po obchodoch a nevedela čo kúpiť, v tom som objavilo Wonder woman tričko a bolo jasné- urobím wonder woman darčekový set! Jej. A musím sa pobúchať po chrbte. 


Okrem iného sme s maminou vyrazili aj na Unique fashion week, konkrétne na prehliadku Beaty Rajské. Z kolekcie mám rôzne pocity, nepáčila sa mi rozhodne celá, ale našla som tam šaty, ktoré boli naozaj krásne. Fotiek bohužiaľ moc nemám, pretože svetlo.


Vegetariánstvo ma stavia do situácie, kedy si musím sama variť, niekedy to dopadne hrošie a niekedy lepšie, v každom prípade je to super do budúcnosti a baví ma to. Na fotke som zrovna mala varený a neskôr trošku osmahnutý karfiol a rovnako pripravené zemiaky so zeleninou. 


Na podobné fotky si určite zvykajte, pretože takto to u mňa v poslednej dobe vyzerá takmer neustále. Stredná zo mňa robí kávového maniaka. 


Svoju novú obľúbenú ovsenú kašu som nestihla bohužiaľ odfotiť pred tým, než som sa do nej pustila. Tak aspoň takto. Začala som si do nej dávať sójové mlieko a čučoriedky a sladím ju hnedým cukrom. A nebudem vám klamať zamilovala som si ju najmä vďaka/kvôli tej fialovej farbe.


Som si tak čítala časopis Lidé a Země a zistila som, že Steve McCurry bude mať v Prahe výstavu. Popravde som dovtedy nevedela kto to je alebo, že to je známy fotograf, ale rozhodla som sa vrámci kultúrneho vyžitia ísť. A neoľutovala som. Od tejto výstavy už viem kto Steve McCurry je (hanba mi, že som to pred tým nevedela), je môj obľúbený fotograf a jeho práca by ma bavila, pretože zachycuje neskutočné množstvo príbehov.

A ako ste trávili September vy?

2 komentáre :

  1. takéto články mám najradšej :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím súhlasiť tuto s Mims, tiež ma bavia random fotky a články zo života ostatných blogerov

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥