piatok 2. októbra 2015

October goals + story (october blogging challenge)


Tak som si hovorila, že október je skvelý mesiac na nejakú challenge. A vzala som si na plecia hneď tri- blogovaciu, fotiacu a cvičiacu (to asi nie je dobré napísané..). Prvá úloha blogovacej challenge spočíva vo vytvorení cieľov na október a pretože som hlava deravá, tak druhý deň je zasa príbeh za názvom môjho blogu. To všetko v dnešnom článku. 

October goals

V októbri sa chcem stať vo všeobecnosti lepšia, najmä teda chcem byť lepší vegetarián. Lepší vegetarián v mojom podaní znamená, že chcem mať vyváženú a pestrú stravu a jedlá vymyslené na týždeň dopredu. Okrem toho sa chcem polepšiť ešte v nakupovaní kozmetiky. Chcem si kupovať už len kozmetiku netestovanú na zvieratách. A vlastne nekupovať si kozmetiku vôbec ani nič iné. Čistka šatníka a tak. 

Príbeh za názvom môjho blogu

Tento blog som zakladala ako travellingtoswallow s víziou cestovateľského blogu, bohužiaľ som si neskôr uvedomila, že to nie je téma pre mňa. Neskôr som zmenila názov na swallowbe, pretože ma stále neopúšťala lastovičková mánia a nechcela som, aby sa pôvodný a nový názov veľmi líšil. Prešlo zopár rokov a ja som rozmýšľala nad ďalšou zmenou, no hovorila som si, že trikrát už je priveľa. Nakoniec ale zmena zvíťazila, pretože swallowbe na nič neodkazovalo a malo to taký všeliaký preklad. A tak som sa dostala k whatemathinks, ako vzor mi vtedy bolo whatoliviadid. A s týmto názvom som spokojná. 

To by bolo k prvým dvom dňom všetko. Tak zas pri ďalšom článku :)

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥