piatok 25. marca 2016

Poznatky zo sveta stredoškolského sú späť [neviem aký mesiac]


Dlho som nepísala o mojich poznatkoch, ktoré som nadobudla na strednej. A tak som si hovorila, že je možno načase odkryť ďalšie tajomstvá ťažkého života študenta. 

Pamätáte sa, ako som písala o prioritách? No... Mienila som to skôr ako motiváciu ku zlepšeniu v predmetoch, ktoré ma bavia a nie, že budem prepadať z tých, ktoré ma nebavia. Druhý polrok je niekoľkonásobne voľnejší. Nie, že by sa písalo menej písomiek, ale viac na to kašlete, aspoň čo sa mňa a mojich kamarátov týka. Takže sa občas niekde v rohu triedy hanbím sa svoje známky z matiky... a fyziky... a francúzštiny. Na druhú stranu aj zázraky sa občas dejú a dostala som jednotku z chémie, takže mám celkom dobre našliapnuté na dvojku. 

A teraz zasa z iného súdka. Mám pre vás dobrú radu pomáhajte. V pondelok sme mali v škole projekt pre vyššie ročníky a profesori zháňali ochotných prvákov, ktorí by pomohli s prípravou. A tak som si povedala, prečo nie. Takže som do školy išla len na matiku, kde sme písali test, a informatiku, kde som potrebovala dorobiť jeden projekt, ktorí sme ani nemuseli robiť, zvyšok dňa som strávila v aule s niekoľkými ďalšími dievčatami obsluhujúc kávovar.






Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥