pondelok 28. marca 2016

strasti


Môžete hovoriť, že mám len 16 a o strastiach života nič neviem, ale verte tomu, že aj 16 ročná baba má starosti. Fakt! Neklamem. Môžete sa so mnou hádať, že moje problémy nesiahajú ani po členky tým vašim. Ale pre mňa sú moje problémy dôležité. Nech už ide o nedostatok kamarátov alebo pokúšanie spoznať samu seba. A úprimne som pomerne unavená z toho, že dospelí sú proste dospelí a vy ste decko. Keď budeš dospelá. Čo to znamená? Naozaj keď budem mať 18, tak budem rozumnejšia a dospelejšia ako teraz?

2 komentáre :

  1. Ja mám iba o dva roky viac a už v šestnástich som takisto mala takéto problémy. Síce to možno pre niekoho sú len také malé problémy, pre nás to bolo a je niečo dôležité. Je to pre nás proste dôležité :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hlavu vzhůru, mně se zdáš jako hrozně fajn holka!

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥