streda 26. októbra 2016

Jesenná dekorácia { DIY }


Ak ste trochu pozadu s jesennou a halloweenskou výzdobou, ako ja, a stále ešte nemáte otekvicovanú izbu, tak je tento článok práve pre vás! Dúfam, že sa necháte inšpirovať a vaše okolie bude vyzerať ako jesenný raj. 

Jesenný pohár
Väčšina dekorácií je veľmi jednoduchá a nepotrebujete nič, čo by ste nenašli doma alebo v prírode. Hneď pri tom prvom si ale budem protirečiť, každopádne čo budete potrebovať
  • zaváraninový pohár
  • gaštany alebo iný prírodný materiál na vyplnenie
  • led svetielka (svetielka na elektriku sa prehrievajú a my nechceme mať namiesto dekorácie vatru) - nepovinné
  • tabuľovú fóliu (moja je z Lidlu, ale určite takú zoženiete aj v obchode pre kutilov) / čierny papier - nepovinné
Myslím, že postup je dosť jednoduchý a netreba nič vysvetľovať. Postupne plníte pohár gaštanmi a vplietate svetielka, na koniec pre trochu toho halloweenskeho ducha nalepíte oči a pusu. 

Medené dyne
Budete potrebovať:
  • umelú dyňu
  • medenú akrylovú farbu (farba je samozrejme voliteľná, moja je z Panta Rhei)



Ďalšie dekorácie vám predstavím bez postupu, pretože, povedzme si na rovinu, dyňu vieme vystrihnúť všetci. 
Na poličku nad stolom som si washi páskou (Tedi) nalepila papieriky s krásnymi nápismi a zavesila si girlandu s malými tekvičkami. Na poličke mám v rámiku moje jesenné umelecké dielo, s medenou farbou som sa veru vybláznila. Druhá girlanda je z krepového papiera, ktorý som ohla cez špagát a nastrihala. Nudný svietnik som premenila na dyňu. Po izbe som ešte rozmiestnila množstvo sviečok a starých kníh.


Vždy keď teraz vidím svoju izbu, mám väčšiu radosť zo života a to bol účel.
Ako sa vám páčil článok? Oslavujete Halloween?

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥