štvrtok 8. decembra 2016

Bucket list


V dnešnom blogmas článku som si pre vás pripravila môj vianočný bucket list. Dúfam, že v ňom aj vy nájdete nejakú inšpiráciu.

Ísť brusliť

Na telesnej chodívame v zime niekoľkokrát brusliť, ale to nie je ono, pretože bruslíme v hale, z donútenia a po presne určený čas. 

Vybrať stromček

Každý rok sa snažíme kupovať stromček v kvetináči, bohužiaľ nám ešte nikdy neprežil. Tento rok som chcela požičať stromček, ale bohužiaľ už boli všetky rozobrané. Tak uvidíme, ale určite chcem zvoliť nejakú ekologickejšiu variantu.

Ísť na vianočné trhy

Vzhľadom k môjmo napätému školskému rozvrhu som ozaj zvedavá, kedy sa tam dostanem. Kúsok od školy máme jedny trhy a tak aspoň každé ráno cítim pražené mandle..

Prežiť blogmas

Vyšlo len pár článkov a ja už som v strese, ale neberte to zasa do slova.

Vyrobiť perníkovú chalúpku

Už minimálne tri roky chcem vyrobiť perníkovú chalúpku, ale ešte nikdy sa mi to nepodarilo, tak možno tento rok.

Prispieť na charitu

Pravdepodobne si vyberiem niečo zamerané na prírodu a zvieratá.

Vyrobiť krmítko pre vtákov

A zavesiť ho v parku.

Urobiť si dokonalú horkú čokoládu

A najlepšie veganskú lebo veď prečo nie!

Mať všetky darčeky pripravené pred 20.12.

Každý rok skončím 23 ešte v obchodnom centre a zháňam darčeky, ale tento rok nie. Dúfam.

Urobiť mini pred-vianočnú party

Baví ma pripravovať rôzne malé oslavy, aj keď sú len pre mňa. Nepotrebujem mať veľkú party, stačí mi pyžamo, čokoláda a filmy.

1 komentár :

  1. Já potřebuju nakoupit dárky a hlavně se psychicky připravit na vánoce, protože přežít je s mou rodinou, nebude zrovna lehký úkol :(

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥