streda 7. decembra 2016

Vianočné darčeky on budget


Stáva sa to každému a nie raz! Prídu Vianoce a rozpočet je taký tesný, až sa vám zahmlieva pred očami a predstavujete si samých seba, ako dávate blížnym svojim pár ponožiek a čokoládu od Mikuláša.

Každý rok, no dobre len posledné dva, píšem tipy na darčeky, ak ste v tých článkoch našli inšpiráciu (tu a tu), tak sa ospravedlňujem, ale bohužiaľ tento rok ho vynechám. Namiesto toho vám prinesiem tipy na darčeky, ktoré vás nezadĺžia na päť rokov dopredu.
Antikvariát, Second hand
Rada chodím do antikvariátu, špeciálne mám v Prahe jeden obľúbený, kde viem stráviť hodiny! V antikvariáte môžete knihomolom kúpiť knihu, ktorá bude mať úplne inú hodnotu, ako kniha kúpená v obyčajnom kníhkupectve, pre milovníkov hudby môžete vybrať starú platňu. Čo sa second handov týka, tak tie sú pomaly môj druhý domov. Chce to ale poriadnu dávku odhodlania a trpezlivosti. Ak vám jedna z týchto vlastností chýba, môžete skúsiť virtuálne prehrabať vinted.cz.

DIY
Článok o DIY darčekoch sa na blogu objaví každú chvíľu, do tej doby sa môžete inšpirovať na Pintereste alebo kdekoľvek okolo seba.

Fler, Sashe, Dyzajn Market
Pre menej zručných je skvelou možnosťou človek, ktorý je zručnejší. Využite teda šikovnosť a kreativitu niekoho iného a obdarujte niekoho blízkeho krásnym handmade darčekom.

Aliexpress, E-bay, Amazon
Na týchto stránkach majú snáď všetko, nájdete tam darčeky pre každého a navyše za rozumnú cenu. Tento tip by som ale skúsila až budúci rok, pretože je veľká pravdepodobnosť, že vám darček do Vianoc nedorazí.

V jednoduchosti je krása
Nič netreba preháňať, stanovte si rozpočet, tému a plánujte. Nie je nič horšie ako impulzívne nákupy, verte mi, už niekoľkokrát som kúpila pre nejakú osobu dva darčeky, pretože som si ho neškrkla na zozname.

Čo vy a darčeky? Nakupujete s predstihom alebo na poslednú chvíľu?


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥