štvrtok 15. decembra 2016

Vianočný tag


Ak ste čítali aspoň jeden môj predchádzajúci tag, tak asi viete, aký je môj postoj k tomuto typu článkov. Teraz sa teda pýtate, prečo ho teda píšeš? Nuž, som rada, že vás to zaujíma, tak jeden z hlavných dôvodov je, že naplánovať blogmas nie je jednoduché a navyše sú tagy takým ľahkým čítaním, na ktoré sa väčšina nechá nahovoriť. Keď už sme teda u nročnosti blogmas, ups, vynechala som niekoľko článkov...

Aký tvoj obľúbený film?

Vianočné filmy sú jedny z mojich obľúbených, nejde o žiadne kinematografické skvosty a originálne nápady, ale tá atmosféra, ktorá z nich dýchá má jednoducho niečo do seba. Nebolo pre mňa teda úplne jednoduché vybrať len jeden (klamem bolo). Mojím najobľúbenejším vianočným filmom je Rudolf (ten kreslený!).

Mala si niekedy biele Vianoce?

Som si istá, že áno, ale nech sa snažím akokoľvek, neviem si spomenúť kedy to bolo naposledy.

Kde väčšinou tráviš sviatky?

Veľa cestujeme medzi rodinou, takže je to rôzne. Štedrý večer trávime vždy doma v Prahe a druhý deň ideme na Slovensko a tam sa striedame u prarodičov. 

Aké sú tvoje najobľúbenejšie vianočné tradície?

Mám ich naozaj veľa. Rada si ťahám šťastíčka, rozkrajujeme jablko alebo púšťame lodičky.

Aké je tvoje vysnené miesto, ktoré by si chcela navštíviť počas sviatkov?

Takých miest je veľa. A keď hovorím veľa, myslím tým naozaj veľa. Rada by som niektoré Vianoce strívila na horách, v krásnej chalúpke, obklopená čestvým snehom a lesom. Pozerala by som z okna na tú krásu a pila horúcu čokoládu a zohrievala si nohy pri krbe. Ďalšia varianta je zasa úplne opačná - trópy. Čím teplejšie tým lepšie. A posledné čo ma napadá je, zažiť Vianoce v New Yorku. 

Aké sú vaše vysnívané Vianoce?



1 komentár :

♥ Ďakujem za váš komentár ♥